Hänt i helgen

Helgen har varit lugn... Slutade 9 i fredags morse, men väcka David sedan iväg till Gränby centrum och kikade lite..
Köpte ett par skor... Ja, du hörde rätt, bara ETT par! Haha! Köpte även en bok!
Sedan in på Ica och köpa lite gott till kvällen!
På kvällen kollade jag och D på så ska det låta..
Känner mig gammal när jag kollar på det, men jag tycker om musik program!

I lördags var det dags att jobba igen. Hela dagen o kvällen. Skyndade mig även in på Gina tricot innan bussen gick, köpte en t-shirt. Sen blev det lata sig framför tv:n, sen sova..
Hände inte mycket den dagen.

Igår (söndag) Var det jättefint väder, sol :)
så jag och David tog oss ner på stan, kollade lite i butiker, köpte dock inget.
Käkade kebab på hemvägen. Va längesen jag åt det! minst 4 månader!
bara vänta 4 månader till då, sen får jag äta kebab haha :P



Min t-shirt från Gina!
Tycker om den väldigt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0