Kärlek <3

Jag skulle verkligen vilja ha en katt som liknar felix, det känns som om det är ett hål i mitt hjärta!
Han va världens finaste katt för mig. Det kommer bli ett till hål den dagen Nero försvinner, hoppas att det dröjer ett tag!
Jag föstår inte hur man kan älska ett djur så mycket! När jag flyttade hemifrån så saknade jag Nero mer än mina föräldrar, haha låter konstigt, jag vet! Inget illa menat jag saknar er också! :)
Jag är lite sur på David för att han är allergisk, det är inte hans fel, jag vet det!


Felix <3



Nero <3

Imorgon ska jag nog ta mig till frisören och boka en tid, medans jag har råd!
Funderar på att kanske färga, eller slinga och ev. klippa mig, men vet inte riktigt vad jag ska göra än,
ska sova på saken :)

Kommentarer
Postat av: Du Vet Inte

Vare du som gav mig en kommentar?

2009-03-31 @ 17:50:34
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0