länge sedan

Har varit dålig på att uppdatera, men vi har sovit hos farmor och farfar denna vecka. David har tapetserat och målat lite. Jag farmor och farfar har hållt på att riva ner dom gamla tapeterna. Det tog ganska lång tid, men nu är det klart..
Det är bara tapetseringen kvar. David ska åka ut i morgon och göra klart det sista.. Har varit trevligt att vara där ute på landet. Träffar ju inte dom så ofta, men dom kommer på lördag när jag fyller år.

Imorgon händer inte så mycket, vet inte om jag ska följa med ut igen när david fixar det sista med tapetseringen, men egentligen borde jag vara hemma och städa och så... mamma och håkan kommer i morgon iaf för att fira mig.

Nej, nu ska jag faktist kolla på tv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0