Måndag

Jag hatar verkligen måndagar, om jag jobbar eller är ledig. Hate it
Vad är det med måndagar?

Idag ringde pappa, bilen va klar så det var bara att åka och hämta den, det kostade gratis :) Han har förändrats så sjukt mycket min pappa, men det bästa är hur han är mot david. Han har fixat davids bil 2 gånger nu, vi har inte betalat en enda gång, han ville kanske ha hjälp med att måla huset, notera kanske, sen är han så trevilig mot david och skämtar och så... some people change, others don't

Lät även som om jag skulle få en bärbar dator när jag fyller år, men hoppas inte på så mycket, om inte så får jag ju iaf ett litet startbidrag, sen har jag ju pengar själv så men dom vill jag slösa på kläder! Vilket jag tänkte göra i morgon!

Nej nu är det dags att laga lite mat, tänkte träna sen ikväll också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0