Nya tag

Från och med måndag börjar mitt nya liv med rätt mat och träning!
Jag är inte överviktig eller så, men jag vill bara ha tillbaka min "förra" kropp!
Och det ska jag lyckas med!
Äta 6 mål om dagen (frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, mellanmål)  träna 6 gånger i veckan (styrketräning, mage, ben, kondition) Men framför allt, skippa coca cola och andra onyttigheter! är lite tveksam till hur det kommer gå, men ska försöka som bara den!  är ju beronede av cola!!!

har boken "platt mage på 6 veckor" där står det massa bra saker, bla. om sjukdommar, olika träningsövningar, recept på smoothies och mat, tips på hur man blir av med sötsuget, men det bästa av allt är att enligt den boken får man ha en dag i veckan då man "syndar". Kanske käka en pizza, chips, godis eller nått annat onyttigt. Jag tror faktist att det kan funka, då har man ju en dag man får äta det, och kommer nog inte att fuska. Jag vet iaf att det kommer att funka för mig!
Ska ju inte banta för att bli av med fett, utan äta nyttig kost och träna.

Men som sagt, på måndag börjar det!
D har lovat att ställa upp och träna med mig, kul att ha någon att göra det med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0