Överlycklig

Det har vart en jättebra födelsedag :) !
Pappa kikade förbi vid två tiden, och han hade ju självklart med sig bärbar dator till mig :) förstog ju att jag skulle få det :)
Sen kikade farmor och moster förbi, fick lite blommor och så. Sen kom Davids mamma och hans syster, fick örhängen och ett presentkort på hm... käkade lite tårta och pratade.
sen  bestämde vi oss för att gå ut och käka, hamnade på nån irläns pub, god mat och ett par drinkar :)
Trevlig va det iaf :)

Är ganska trött nu, vaknade ju kl 8 i morse och kunde inte somna om, så det var bara att gå upp..
Funderar på om jag ska gå och lägga mig, är ganska trött efter en lång dag.

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0