På jobbet

Sitter på jobbet just nu, har jouren.
Funderar på och gå och lägga mig i soffan och kolla på tv tills jag blir trött, men det finns inte så mkt att se just nu.

Har fixat lite med bloggen igen. Men funderar på att byta headern, men det gör jag i morgon när jag kommit hem..
Men annars så va väl bakgrunden okej, eller?
Får se, kanske gör om helt igen.

Känns helt okej med tatureringen, än så länge har allt gått bra :)

Nej, ut och röka sen är det soffan som gäller!!


Förresten, min pappa kommer när jag fyller år :) det trodde jag faktist inte!
Han frågade vad jag önskade mig, och jag önskar ju mig än bärbar dator!
Skulle få lite pengar så jag kunde spara ihop till en, funderar på att säga så till alla andra också
Ge mig lite pengar så jag kan köpa en bärbar dator :)

28 mars, då fyller jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0