Robert Pattinson

Jag älskar Robert Pattinson från twilight!




Förresten så läste jag ut den andra boken igår "När jag hör din röst"
Läste ut hela boken på samma dag, Haha jag har inget liv!
Men den boken var inte lika bra som "Om jag kunde drömma"
Men jag tänkte iaf läsa ett par kapitel senare ikväll på den tredje boken " Ljudet av ditt hjärta"
Jag vill ju veta om Bella kommer bli vampyr nån gång!

Jag brukar aldrig läsa så här mycket, men dom här böckerna älskar jag verkligen!
Jag skulle kunna läsa om den första om och om igen tills jag kan den utan till!
Rekomenderar verkligen "om jag kunde drömma" Den är Tusen gånger bättre en filmen "twilight" !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0