så kan det gå

I lördags innan jobbet gick jag in på apoteket lite snabbt för att hämta ut hostmedicin
då jag fortfarande hostar som en tok hände det en ganska rolig sak.
Jag stog i kassan och det var precis min tur, men då bytte dom kassör.
Den nya killen i kassan kom inte in i datasystemet och höll på ett tag och krånglade, då sa en gubbe (över 65 år) mittemot mig:
"ja, vi skulle ju kunna hinna ta en fika innan han blev klar"

Haha, blev jag just utbjuden på fika av en gubbe! tänkte jag när jag äntligen hade fått betala och va på väg till bussen.

En annan grej hände mig när jag var minder och satt och väntade på skolbussen, efter skolan.
Då kom det en punkare, kanske i 20-års åldern.
Han stannade till och kollade på mig, efter ett tag frågade han "Kan man få en puss?"
Nej ! sa jag. å han sa okej, men ha en bra dag.. och så gick han

Haha ! allt knäppt händer jämt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0