Update

Igår (lördag) va Anna här.. Hon ringde när jag var ute och gick, hon hade lite tråkigt så hon kom till mig :) Det var ju ett bra tag sen vi sågs. Vi kollade lite på Robinsson, vilket var enligt mig ganska så värdelöst. Sen snackade vi lite skit och löste korsord Haha! Efter att hon hade åkt hem sen så fortsatte jag och David att lösa korsord, vi höll på till två på natten, haha. Sen va vi tvugna och sluta för vi skulle upp ganska tidigt för att ta oss till farmor och farfar då david ska tapetsera om där och måla tak...

Efter vi hade vart där så kände jag på mig att mamma skulle lagade god mat hemma, så vi svängde förbi där.. Och jag hade rätt, det blev söndagsstek, sås och potatis! Det godaste somm finns!!! Jag åt tills jag höll på att spy typ, bäst att passa på att äta när det är god mat. Jag är ju direkt ingen stjärnkock!

Sen har det inte hänt så mycket mer, kollat på gossip girl, kan inte leva utan det! Haha
och nu tänkte jag kanske kolla på Beck, sen sova för jag jobbar imorgon.


Anna och jag funderade faktist på att gå ut på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0