3 saker jag vill:

1. Resa utomlands
Jag är så trött på allt regn. Fast idag verkar det bli fint :)
jag skulle vilja till Tunisien. Men det får tyvärr vänta till nästa år.
Kan ju inte i år för vi köpte ju lägenhet.
Vi har nog inte råd med båda..



2. Flytta nu!
Längtar väldigt mycket tills vi får nyckeln.
Får hoppas att vi får den den 17 juli, Då kan vi äntligen börja renovera!


3.  Dom nya garderoberna!
David och jag var på ikea igår. ( ja du läste rätt, han följde med helt frivilligt.)
Vi hittade ett par garderober som vi kan tänka oss, Stora va dom! får plats med mina kläder
och ett par nya kanske? Här är iaf ett alternativ Jag hittar inte riktigt den vi verkligen ville ha.
OBS! vi ska ha en varsin, inte dela!


Nu har vi iaf bestämmt: Kyl/frys, Spis, golv, ev garderob. lister
Nu är det bara tapeter och om vi ska riva garderoberna i hallen kvar.
Men vi har ju tid på oss att tänka..

Nej, nu ska jag fixa mig i ordning och sen gå och hämta ut ett paket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0