Idag fortsätter det

Blev ju inte klar med städningen igår, då jag bara skulle städa tills solen kom till balkongen.
Men gud va jag städade igår, hela badrummet är klart från golv till tak, samma sak i köket, alla skåp, lådor och kyl är städat, idag ska jag hinna med vardagsrummet och sovrummet, fast i sovrummet är det bara damsugning och torka golv, samma sak i hallen, Sen funderar jag på om jag ska ta det andra rummet också. Men det är så mycket av Davids målar grejjer där, men får väl lägga allt i sängen, haha. Så att man ser golvet och att det blir rent iaf!

Sol idag med, så städar bara tills solen ligger på balkongen, vilket blir kanske runt ett, så nu ska jag köra på så ja hinner njuta av solen medans den är framme, inte så mycket moln och det blåser faktist inte så mycket idag..
Det är sånna här dagar jag saknar Leo, förra året vid den här tiden va vi ute hela dagarne, busade, låg och solade i gräset och gick våra superlånga prommenader <3



En sommar bild på Nero <3
Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0