Lördag

Haft fullt upp idag.
Gick upp tidigt i morse för att gå ut och gå och sen träna lite.
Sen började jag fortsätta att rensa lite mera i garderober och skåp.
Allt är typ klart, det ska bara slängas. David är ju inte hemma så då tänkte jag att jag lika gärna kunde göra lite nytta
Få se om david orkar åka iväg när han kommer hem, så vi kan slänga det. 
Annars gör vi det i morgon kanske?

David funderar på om vi kanske ska ha svarta köksluckor, Jag är lite tveksam, men det kanske blir snyggt?
Men det ska vi kolla på lite senare, även tapeter och golv..

Ikväll tänkte jag kolla på Da vinci-koden. Har inte sett hela. Då jag var trött sist och råkade somna.
Men ikväll håller jag mig vaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0