Wiiiieee

Jag måste bara få säga att jag är ganska stolt över mig själv..
Jag har verkligen skärpt mig. (förutom den där jäkla colan, men jag behöver ju den!!)
Ätit godis på lördagar, (har väl hänt att jag köpt en chokladbit i veckorna, men det är inte ofta)
Dom senaste veckorna har jag skärpt mig med maten..
Jag har ätit frukost varje dag i tre veckor (eller ja, jag kanske har missat nån dag)
Jag har ätit lunch, middag, (nyttig med mycket sallad till) och där emellan tre mellan mål.
Varit ute och gått varje dag, minst 2 gånger om dagen i minst 1 timme.
Jag har även kört några träningspass.
Och jag har minskat 4 cm i midjan. Det är iaf mycket för mig!
Det är alltid kul när något ger resultat!
Synd bara att vi inte har en våg, jag vill väga mig. Får göra det nästa gång jag jobbar...
Jag tror mycket på att äta rätt och motionera,  inte tokbanta.
Det måste nog ta tid att gå ner, kroppen måste få hänga med!
Och jag ska bara gå ner ett par kilo, 7 kanske? (okej, det kanske va ganska mycket) 
Sen är jag nöjd med mig själv igen!

Men just nu känns allt bra..
Jag är pigg, glad och tänker fortsätta så här..

Så det så !




Kommentarer
Postat av: mamma

Starkt jobbat!!

Mycket beröm från mej!!

2009-05-20 @ 16:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0