Stressig dag!

Äntligen hemma från jobbet.
Gick upp 5 i morse och jobbade 14 timmar, Så jag är ganska slut!
Och tydligen ville Gud straffa mig, och tyckte att jag skulle ha en stressig dag på jobbet.
Morgonen började bra, men det blev en gubbe hemskickad från "jobbet" för han hade blivit dålig av influensa sprutan, Kul tänkte jag. Det är ju typiskt att det ska hända på mitt pass. Men han mådde bra när han kom hem, så lite tur hade jag ju... Men varje gång telefonen ringde så hoppades jag att det inte var någon mer som hade fått biverkningar. Men det slapp jag ! Tack gud!
Att jobba 14 timmar på mitt jobb är väldigt jobbigt! Men nu är dagen över!!
Och jag är ledig fram till måndag!!!

Nu ska jag kolla på crimenal minds sen måste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0