På jobbet

Har precis gjort klart det jag ska göra på morgonen,
så jag passar på att blogga lite snabbt medans jag väntar på tvättmaskinen.
Efter jobbet ska jag föbi barnmorskan och hämta p-piller.
Funderar lite på om det är sista året jag hämtar ut. Vi får se...
Fullt upp denna vecka jobbar är bara ledig i morgon, då har jag tvättstugan 7-14
Sjukt mycket tvätt !!! Sen tänkte jag passa på att fixa lite hemma.
Kanske lägger upp bilder på köket i morgon..

För övrigt så är det 2 år idag jag och David förlovade oss :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis på 2 års dagen till er bägge!!! Låter bra att det kan vara sista året med piller, jag väntar!!(skojar bara)

2009-10-06 @ 10:14:52
URL: http://123minsida.se/kitsas
Postat av: Anna

Hahaha !!

2009-10-06 @ 13:01:02
URL: http://anakarlson.blogg.se/
Postat av: Jenny

FAN ja glömde hahahahahahahahahahaha!!! GRATTIS TILL ER BÅDA! pussåkram!

2009-10-07 @ 09:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0