En vecka till jul!

Igår fick jag en ipad, eller fick och fick, jag köpte.
Så hela kvällen var jag upptagen med den :)

I onsdags hade vi planeringsdag.
Vi var någonstans mot gävle, tror jag? och lekte fångarna på fortet,
måste erkänna att det var faktist ganska roligt, och efter det åkte jag och
jobbade, inte lika roligt, men nu är jag ledig tills på måndag.
Fast egentligen är jag inte ledig heller eftersom vi ska stå på marknad och sälja.

Nu ska jag göra mig i ordning, sen ¨måste jag komma ihåg att posta ett brev
och hämta ut ett paket!


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: jaa eller hur :D ska bli sååå kul!

haft en bra dag?

trevlig helg!

kram

2010-12-17 @ 19:31:13
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0