Mitt år 2010

Satt och kollade i blogg arkivet, inte så mycket som hänt under 2010,
jag har mest jobbat faktist.

Men är är ett par saker som hände under året (osorterad ordning)

Min prinsessa avlivades :( kan ju tyvärr inte vara ung föralltid


Klantiga jag brännde mig rätt så rejält på jobbet, haha



Jag köpte en cykel



Vi var på Kolmården


Vi åkte till Grekland (själklart åker vi tillbaka nästa sommar)



Var ute och seglade på sommaren



Målade om föräldrarnas hus, kräftskiva efter det
 

Vi firade tre år tillsammans



Köket blev klart



Började som återförsäljare hos Forever living



Med andra ord så har jag haft ett bra år med David och såklart Nova <3
 



Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: allt är bra med mej :)

haft en bra nyårsafton? kram

2011-01-01 @ 14:27:25
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0