Torsdag

Just nu håller jag på att städar inför morgondagen.
Elin och Jocke kommer hit och firar nyår med oss, precis som förra året :)
När David kommer hem, ska vi åka och handla och sen ska jag tvätta.
Gud vilken rolig dag, haha..

Jag har blivit väldigt dålig på att uppdatera, inte ens bilderna från
juldagen hos min familj har kommit upp, men kanske senare ikväll?

Har haft så fullt upp med jobb, men nu är jag ledig tills den 3 januari :)
jobbade mitt sista pass i tisdags kväll, och idag tog jag ledigt.
Var ledig 6 dagar, jobbat 1 och så tog jag ledigt så jag blir ledig i 5 dagar, haha :)

Förra veckan vann jag ju 100 kr på bingolotto, så det blev två lotter tills ikväll
då det är Eldsjälsgala med miljonbingo. Satsar på lite högre vinst denna gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0