14 februari

Alla hjärtans dag.
Blir väl kanske någon film att mysa till ikväll hoppas jag :)
Funderar på om jag ska baka lite, blev så sugen.

Sitter och letar efter vilken buss jävel jag ska ta i morgon till utbildningen i fyrisborg.
Men det verkar inte finnas en buss som går direkt dit.
Och jag hittar ju inte så bra där.
Funderar på om jag ska ta 13 dit, men då får jag gå en bit, men då vet jag ju iaf åt vilket
håll jag ska gå åt! och den går iaf direkt från mig,
eller ja fyrishov, men det är ju nära mig.
Att gå till fyrisborg från mig lär ju säkert ta 2 timmar, så det har jag ingen lust med!
Nä buss nr 13 får det bli i morgon!! Får väl åka lite tidigare så jag hinner gå.

Nä, baka va det jag skulle göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0