Min dag

Idag var jag och kollade min syn...
Blev två par glasögon, ett par svarta ch ett par lila, tror jag?!
Men jag behöver bara ha dom när jag tex läser och kör bil. Tur att jag inte har körkort då!

Sen hämtade David upp mig och vi åkte och käkade kebab,
Gud måste verkligen sluta med skräpmaten ! Nästa vecka kanske?

Sen gjorde jag några fynd på stadium, David också.
Städade sen lägenheten

Måste verkligen sluta slösa med mina pengar.
Nu har jag betalat glasögonen och räkningarna och lagt undan lite (läs mycket)
pengar på sparkontot. Tänkte nämligen åka utomlands om jag inte får förlängt efter oktber,
ja, om David vill.... Men då vill jag vara borta helst två veckor!

Det har varit sol också, eller åtminstonde halva dagen.
I morgon är det jobba som gäller, vi ska åka till Öregrund,
inte för att jag vet vad man kan göra där, men det är skönt att åka iväg ibland.
Sen på torsdag hoppas jag att vi åker till kolmården, hoppas på bra väder!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0