New moon

Gud vad tiden går saka idag.
Men jag har ju varit uppe sen kl 6, David skulle iväg och jobba,
men jag somnade nog ett tag på soffan.
Jag har iaf fixat lite här hemma, eftersom jag jobbar fredag kväll
och lördag-söndag så hinner jag inte städa innan jag fyller år på söndag.

Kollade på New moon igår, jag förstog att den inte
skulle vara så jättebra, eftersom jag läst alla böcker
men var ju bara tvungen att se den,
jag var nog sist av alla att se den, haha,
längtar till nästa film !!

Det snöar fortfarande ute. Jag har ett paket att hämta ut,
men jag har ingen lust att gå ut!

Nu ska jag äta lunch - en banan, haha
så är det när kylen är trasig !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0