Olle ska inte åka ut!!!!

Läste nyss på Aftonbladet att läsarna tycker Olle ska åka ut.
Men kom igen! Är folk döva eller ?



Det finns två i idol som verkligen kan sjunga, det är Jay och Olle.
Jag har trott ända från början att Jay kommer att vinna, jag skiter i om han
knarkat eller va fan det nu va, det var bra att han fick vara kvar i idol
och får hjälp, i stället för att slänga ut honom !
Det visar absolut inte att det är okej att knarka, han är kvar och får hjälp !
Vad är det som folk har så svårt med?? Det är väl bättre att hjälpa än att bara vända ryggen??



Nu kom jag av mig lite, det jag vill få fram är att den som borde åka ut är Minnah,
Kom igen, hon kan ju inte ens sjunga, hon har inget speciellt, henner röst låter som vem som helst.'
Hon kom bara in för att Alice hoppade av, hade hon väntat en vecka till
hade ju det inte varit Minnah som fick komma tillbaka....

Men Olle och Jay, dom har något speciellt. Helt klart värda att stå i finalen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0