Jäkla snö !

När jag vaknade i morse var alla våra fönster täckta med snö,
balkongen var full med snö.. Det är massor med snö överallt.. IGEN!
Usch vad jag är trött på det här!

Tror ni man får ringa till jobbet och säga att man inte kommer idag för att
det är en massa snö ute? Nä, jag tror inte det...

Idag blir det att ta två bussar tidigare till jobbet för att komma fram i tid,
hade jag haft mycket pengar över från lönen hade jag tagit taxi idag....

Nä, nu ska jag göra mig i ordning och försöka hinna med 10.10 bussen från mig
och hoppas på att jag är nere på stan innan 10.50 då bussen till jobbet går,
jag gissar på att båda bussarna kommer vara sena, som vanligt när det blir snö!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0