Nästan som i en skräckfilm

I morse skar jag mig i tummen när jag skulle skära bröd.
Det sprutatde blod, nästan som i en skräckfilm.
Ett hav av blod på diskbänken blev det.
Tänkte att det var tur att det var i vänster hand och inte höger,
men nu inser jag att man är ganska handikappad med bara en tumme...
Men det var iaf inget allvarligt...

Vi var iväg till gränby centrum idag, jag prövade ett par byxor
det tog mig, och nu skojar jag inte, 10 min bara för att prova ett par byxor,
Ganska svårt med en inlindad tumme....

David fick skära salladen till maten, och skär sig också, eller ja han stack sig på kniven,
ett pyttelitet sår, en bloddroppe, och han tror att han måste amputera handen typ.
Hallå! jag skar nästan av mig min tumme i morse, men ett pyttelitet sår är allvarligare,
haha, varför ska killar vara så kännsliga ??

Tur att det inte bor vampyrer hos oss....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0