2011 - Nytt år, nya möjligheter

Första dagen på det nya året, det här året kommer bli så jäkla bra,
för det har jag bestämmt!

Igår gav jag inga nyårs-löften, jag bryter dom bara.
Men däremot har jag ett par mål jag ska sikta mot.
Bl.a  Leva ett hälsosammare liv - ta tag i träningen igen, äta bättre mat,
ta vara på dagarna, ut och resa och sluta röka.
Datum för att sluta röka har jag inte satt än.
Sen funderar jag på om jag ska börja plugga igen, kanske vidarutbilda mig
eller utbilda om mig. Vi får se vad det blir, det finns så mycket jag vill göra
därav mål i stället för löften.

Nyår firade vi med Davids syster Elin och hennes kille Jocke.
Vi käkade oxfilé m svampsås, potatisgratäng och sallad.
Till efterrätt blev det hemmagjord chokladsås, glass och bär.
Medans vi inväntade 12-slaget spelade vi yatzy. Och det var ju såklart jag som vann :)



Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: ja jo, mitt nyår var bra. hade trerätters och så :) hänt idag då?

2011-01-01 @ 18:29:47
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0