Olycka och film

Okej, jag vet inte hur jag ska börja....
Igår var en konstig dag. Började bra, jobbade som vanligt...
Men efter att jag slutat jobba åkte jag och David till skatteverket för att lämna
hans deklaration, och hanmade mitt i en olycksplats bland polis, ambuland och brandbilar,
nyfiken som man är så kollar jag lite extra noga för att se vad som hänt,
och ser en snubbe ligga på gatan ganska nära trottoaren med en filt på sig,
vi måste ju köra vidare för det var så mycket bilar. Men hela jäkla kvällen ser jag bilder av hur
han ligger där på gatan... Otäckt!

Senare på kvällen kollar jag på film, Skyline, bra film förresten, handlar om vad heter det,
rymdskepp som invarderar L.A...
Och hela natten har jag drömt om olyckan och om filmen.

i ena drömmen är jag på väg till jobbet, ser en kille ligga på vägen, går fram, ser att han är skadad,
försöker hitta nån som kan hjälpa mig, men hela uppsala är dött, det finns inte en människa någonstans !!
Helt plötsligt från ingenstans kommer det där jäkla skeppet från filmen med sina blåa strålar och försöker
fånga mig, jag får panik och vill bara hjälpa den här killen, men jag kan inte!
Vaknar av att jag hör mig själv säga: " men vafan kom igen!"
och har världens panik-känsla...

I morse när jag vaknae var jag tvungen att gå ut på unt.se för att kolla vad sm hänt,
det var en mc- singelolycka, och förtillfället oklart hur föraren mådde,
men jag hoppas att han mår bra...

Men idag ska jag glömma allt det här och ha en bra dag :)
Inga mera mardrömmar ! Och i natt ska jag sova som ett barn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0